Hvordan oppfatter vi som oftest reklamen vi møter?

I avisene blar vi bare forbi, uten å lese det som står der. Dette er dessuten reklame som er veldig statisk og planlagt i god tid. I magasiner er reklamen enda «eldre».

På tv så skifter vi enkelt og greit kanal hvis ikke reklamen fenger oss.

På internett så scroller vi enten kjapt forbi, klikker den vekk eller innstallerer en ad-blocker.

Men på radio så har du allerede lytterens oppmerksomhet, kanalbytter på grunn av reklamepauser er mye sjeldnere på radio enn på tv, og lytteren vil ikke hverken bla eller scrolle forbi DIN reklame.

Radioreklame er effektivt

Vår oppmerksomhet er begrenset, og du har under 30 sekunder på å gjøre et inntrykk og presentere deg og ditt produkt for kunden.

Radioreklame treffer lytteren på steder og til tider de vanligvis ikke møter reklame, og når vi ser resultatene så vet vi at dette virker og er svært effektivt.

Våre kunder forteller oss også at de opplever at radioreklame er mer målrettet enn trykt reklame eller internettreklame. Stadig møter de kunder som forteller at de hørte om bedriften, butikken eller produktet på radio.

Den neste store fordelen ved radioreklame er repetisjon. Du treffer kunden din gjentatte ganger, og repetisjon er det ultimate verktøy for å sørge for at budskapet fester seg hos kunden.

Vi hjelper deg med å nå dine kunder, der de er!